چه نوع از گیاهان چینی برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک کمک کننده هستند
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه نوع از گیاهان چینی برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک کمک کننده هستند

چه نوع از گیاهان چینی برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک کمک کننده هستند؟ در واقع، بسیاری از انواع گیاهان چینی برای درمان PKD اما تنها بستگی یک یا دو تک آهنگ آنهایی که می تواند این بیماری را درمان نمی کاملا مفید هستند.
چرا یک یا دو گیاهان تنها می تواند PKD را درمان نمی؟
شما می دانید می کیست های بسیاری را در PKD وجود دارد و کسانی که کیست نمی تواند به سادگی حذف شود، اگر شما قطع بزرگترین آنهایی که کسانی که آنهایی که کمی رشد در یک سرعت سریع. حتی گیاهان برای مهار رشد کیست مفید هستند، اما آنها نیاز به یک زمان طولانی به کار، به طوری که ممکن است کیست آسیب بیشتر به کلیه ها و دیگر ارگان های قبل از کنترل شود را.
گیاهان چینی چگونه می توان بیماری کلیه پلی کیستیک را کنترل کند؟
همانطور که در بالا یک یا دو گیاهان ذکر شده است به اندازه کافی برای کنترل این بیماری نیست، به طوری که کارشناسان اختراع درمان مبتنی بر گیاهان چینی، در این درمان انواع بسیاری از گیاهان وجود دارد و کسانی که گیاهان می توان با توجه به نیاز تغییر داد. این نوع درمان به عنوان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی شناخته شده است، با کمک از این درمان بیمار PKD می توانید کیست خود منقبض شده و مهار کند.
چرا مردم باید با توجه به بالا کیست پرداخت حتی آنها بزرگ کافی نیست؟
شما می دانید، به عنوان کیست در حفظ و افزایش در اندازه با گذشت زمان، کیست قطعا باعث خواهد شد فشار بر نفرون، در نتیجه منجر به وخامت پیشرونده عملکرد کلیه است. در همین حال، با توجه به فشار در شکم و فشار بر اندام های مجاور، شما را از درد جدی رنج می برند، پارگی کیست و خون در ادرار و غیره در 60 سالگی، حدود 50٪ از بیماران مبتلا به PKD خواهد ESRD توسعه و عود به دیالیز یا پیوند.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک کند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: